Openochtend

Succesvolle eerste openochtend van dit schooljaar!

Vandaag hebben we onze deuren geopend voor de eerste openochtend van dit jaar, en wat een geweldige opkomst! 🎒👨‍👩‍👧‍👦 Het was fantastisch om ons verhaal te delen en onze passie voor onderwijs te laten zien.

We zijn ontzettend trots op onze kleinschalige buurtschool, midden in de wijk, waar iedereen zich welkom voelt. ❤️ Samen bouwen we aan een veilige en fijne leeromgeving voor elk kind.

Bedankt aan iedereen die er vandaag bij was! 👏 Heb je de openochtend gemist? Geen zorgen, er komen nog meer kansen om kennis te maken.

De volgende openochtend is op vrijdag 22 november.

• magneet-2

Volg ons op Linkedin en Instagram: